12 Ocak 2014 Pazar

Sephora Pudra Fırçası..

Günaydın, iyi haftalar. Hazır Sephora indirime girmişken size bir süre önce alıp kullanmaya başladığım Sephora'nın bu tombul fırçasından bahsetmek istiyorum. Gerçi fırçalar indirimde mi diye bakmadım ama sanırım öyledir. Sanırım yaz sonu gibi almıştım ama elimde bir kaç pudra fırçası olduğu için de sürekli kullanmadım tabi.
Orta boylu ve tombik firça, yanımda veya makyaj çantasında taşımaya hiç uygun değil evde duracak fırçalardan ve  sadece sabah makyaj yaparken kullanılacak. Öte yandan minik kabuki veya seyahat boyu olmadığı sürece hiç bir pudra fırçası makyaj çantasında taşımaya uygun değil.

Kılları uzun ve sık, ayrıca çok da sert değil yani tam benim sevdiğim gibi uygulamayı toz pudrayı fırçanın üzerine dökerek, sıkıştırılmış pudrayı da direk fırça ile alarak yapıyorum. Bütün yüzü neredeyse 3-4 hamlede bitiriyor o konuda sıkıntı yok. Ancak ilk günlerde  bir tüy dökme sıkıntısı yaşadım sonra kesildi. Özellikle fırçaları çok da ucuz olmayan markalarda bu olduğu zaman çok kızıyorum. Sephora fırçalar konusunda orta kararda bir marka evet biliyorum ama yine de 40-70 TL. arasında değişen fırça fiyatları var ve bu kadar para verilince de artık bir kaç tane de olsa kıl dökmesin istiyorum. Daha ucuza aldığımız RT fırçalarda veya Elf fırçalarda hiç böyle bir sorun yaşamadım mesela. Hatta daha da güzeli 8 TL.'te aldığım EcoTools fırçada da asla böyle bir sorun olmadı.  Ama bu benim 4. Sephora fırçam, mesela bronzing-contouring brush'da  ve diğerlerinde böyle bir sorun yaşamadım.

Fırça gayet tombik ve sık kıllı. Tabi kıllar sentetik.

Avucumun içini kaplayacak büyüklükte olması uygulamayı kolaylaştırdı bana göre..

Kıl dökme sorunu bittiğinden ve bütün yüze neredeyse 3 hamle ile pudramı sürebildiğim için sonuç olarak sevdiğim fırçalarım arasına girdi. RT Powder Blush ile dönüşümlü kullanıyorum. Hangisini tercih edersin diye soracak olursanız da, her ikisinin de yeri ayrı bence ama ikisinden birini seçmem gerekirse de RT'i seçerim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder