13 Ocak 2014 Pazartesi

Günün Ojesi..Golden Rose Matte 16..

Günaydın. Golden Rose'un yeni ojeler çıkardığını duyunca yani Galaxy serisini gelmişlerdir herhalde diye uzun bir yolculuk sonunda Optimum Outlet'e gittim. Çünkü atrık bana yakın Golden Rose standı veya mağazası buluna bir tek orası kalmış. FlorMar mağaza açtıkça açıyor, GR kapatıyor anlamadım yani. Ayrıva yine Anadolu Yakasında Capitol AVM ve Ümraniye Carrefour içinde GR standları da var ama her iki yer de bana zaten oldukça uzak. Neyse Optimum AVM'deki görevli Galaxy serisi dediğim zaman suratıma boş boş baktı, anladım ki gelmemiş. Ben de bari gelmişken boş çıkmamak için mat serisinden 16 numaralı nar çiçeği rengini aldım. 
Mat renkler içinde en güzellerinden biri yalnız fiyatı 4.5 TL. olmuş, bana biraz fazla geldi düz bir oje için. Bazı yerlere tam örtsün diye 3 kat sürmek zorunda kalsam da kolay kuruduğu için sorun olmadı. Sonradan yüzük parmağımın tırnağına da topcoat uygulayıp, parlak halini de görmek istedim.

Sanırım artık uzunca bir süre GR, en azından yeni ürünlerini alacak bir yer bulamayacağım sanırım. Yazık olacak neyse en kötü ihtimal online sipariş veririm ama renkleri tam görmeden de almak istemiyorum. Belki Kadıköy'de falan da bulabilirim, bakacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder