24 Ocak 2014 Cuma

Ixora White Musk Parfüm..

Daha önceki #syafroditevent blogger buluşmamıza sponsor olan firmalardan biri,  Ixora Kozmetik geçtiğimiz hafta beni arayarak denemem için yeni Pastel serisinden bir parfüm göndermek istediklerini söylediler.
Pastel serisi 5 adet parfümden oluşuyor ve kokuları hakikaten çok hoş. Daha önce etkinlikte hediye edilen Strawberry /Çilek kokulu olanı çok beğenmiş ve yaz aylarında taze taze kullanmak üzere bir köşeye ayırmıştım. Bu sefer denediğim White Musk kış aylarına daha uygun bir koku.
Koku ailesi; çiçek, odunsu ve musk, koku notaları ise, musk, iris çiçeği, zambak, yasemin, gül amber olarak tarif edilmiş sitesinde. Ben genel olarak odunsu kokulardan hoşlandığım için de tam zevkime göre oldu bu parfüm.
KOKU AİLESİ: ÇİÇEK, ODUNSU, 

İçindekileri de buradan görebiliriz.

Şişesi de çok tatlı bir mor, kalıcılığı fena değil, 2-3 saat ben kokuyu kendi üzerimde alabiliyorum, daha sonra tazelemek ihtiyacı duyuyorum. Ama bu kalıcılık durumu tenden tene değişiyor biliyorsunuz. 

Serinin hindistan cevizli ve yasemin özlü kokularını da çok beğenildiğini deneyen arkadaşlarımın bloglarında okumuştum. Ixora parfümleri buradan inceleyebilir ve/veya satın alabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder