22 Ocak 2014 Çarşamba

Divinia Makyaj Bazı..

Watsons ve Gratis'i her ziyaret edişimde; ki yeni bir şey gelmiş mi diye bakmak için veya sırf ürünleri biraz kurcalamak veya vakit geçirmek için çok sık uğruyorum, her zaman değilse bile genelde elim boş çıkmıyorum. Bu bazı da  Rimmel London Stay Matte Primer'a bakmak için girdiğimde görüp aldım. Önce Rimmel London alayım diye düşünmüştüm ama bu zaten daha önce hiç kullanmadığım ve merak ettiğim  Divinia markasına ait bazı son anda görünce buna bir şans vereyim dedim.
Fiyatı 8-9 TL gibiydi yanlış hatırlamıyorsam ve en iyi özelliği 30 SPF özelliği var. Özellikle yaz aylarında bu çok önemli bence. Yine uzak doğu, Taiwan  kökenli bir ürünle karşı karşıyayız çünkü ürünün vaadleri arasında aydınlatma/beyazlatma da var. Bu tarz aydınlatıcı/beyazlatıcı vaadi çok inandırıcı değil bana göre.

Baz 30 gr.'lık ve oldukça yeterli bence. İçindekiler listesine de baktım en sonda bir methylparaben bulunuyor. Çok önemli bir miktar olmadığını düşünüyorum.

Tüpün ağzı çok kontrollü, istenildiği kadar ürün veriyor. Biraz akışkan olduğunu düşündüğüm ürün için oldukça uygun bir tüp. 

Yüzde baz olarak tam matlık yaratmıyor, mat bir baz bekleyenlere göre değil, hafif  parlak bir bitişi var. Bu açıdan yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünmeyebilirdim ama benim de cildim  karmadan yağlıya dönük ve  makyaj bitiminde mutlaka bir sabitleyici ve matlaştırıcı şeffaf pudra kullanıyorum. O açıdan en son halinde çok fena bir parlama hissetmiyorum. Makyaj koruyucu baz olarak ise allığın görünüşünü güzelleştirdiğini ve kalıcılığını da uzattığını düşünüyorum. Ancak gözenek görüntüsünü bu konuda vaatte bulunan diğer bazlar gibi azaltmadığını da belirteyim. İçindekiler listesinde silikon göremiyorum.


Daha çok kuru-normal-karma ciltlere olacağını düşündüğüm ürünü makyaj bazı için fazla para ödemek istemeyenler rahatça alıp kullanabilir. Bence fiyat/performans açısından iyi iş çıkartıyor. Aşırı yağlı bir cildiniz yoksa ya da parlamanın üzerinden nasıl olsa pudra ile geçerim sorun olmaz diyorsanız baz size göre demektir.  Denediğim ilk Divinia ürününden memnun kaldım, ileride diğer ürünlerine de şans vermeyi düşünüyorum tabi. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder