5 Ocak 2014 Pazar

Gabrini Confetti oje hediye ediyorum.. KAPANDI..

Günaydın. İşe başladığım ilk gün hepimizin sendromunu hafifletmek için hemen yeni bir çekiliş başlatmak istiyorum. Gabrini ojeler biliyorsunuz bulması oldukça zor. O nedenle herkesin içini açacak 5 adet Gabrini Confetti oje hediye edeyim dedim. Ben Kadıköy Sıla Kozmetik'den 2 hafta önce kendime almıştım bunlardan, geçen cuma gittiğimde bütün Gabrini ojeler, bunlar hariç bitmişti, yeniden getireceğim dedi ama gidip alabilirsem bu 5'liye ekleme yaparım.


Şart yok, sadece blogu izlemeniz ve yorum bırakmanız yeterli, bir de hangi isimle izlediğiniz yazarsanız bulup, takip etmem kolay olur. Herkese bol şans. Bu arada H&M kozmetik  ürünlerinden seçtiklerimi hediye ettiğim çekiliş yarın sabah kapanacak, katılmadıysanız buraya tıklayarak, çekilişe katılabilirsiniz.
Sevgiler..

KAPANDI..
SONUCU YARIN AÇIKLAYACAĞIM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder