27 Ocak 2014 Pazartesi

Haftasonu Ojeleri..

Hafta sonu için yine FlorMar'ın yeni Satin matte serisinden iki oje seçtim. Bu seriden önce 4, daha sonra da 2  tane olmak üzere toplamda 6 oje aldım ama instagramda sevgili Seregon Oyster isimli gri rengin de çok güzel olduğunu söyleyince onu da almaya karar verdim.

O zamana kadar elimdekileri sürmeye ve göstermeye devam o zaman. İlk olarak Green Flag isimli çok güzel bir yeşil rengi var. Yapısı Havana ile aynı hemen kuruyup matlaşıyor ama içinde görünen ışıltısı Havana'ya göre daha az denilebilir. 

İkinici olarak da cumartesi günü sürdüğüm Sky Blue, bunun adı iced blue olmalıymış çünkü tam bir buz mavisi. yapısı diğer ikisinden değişik, daha kremsi ve daha kıvamlı. Fırçaya biraz çok alındığı zaman tırnakta yoğunluk oluşturuyor ve ojenin o kısmı ne kuruyor ne de matlaşıyor. Işıltısı daha çok hatta dokulu gibi de görünüyor ama çok donuk hakikaten tam buz gibi, çok açık renk olmasına rağmen sevdiğim bir renk oldu.

FlorMar'ın bu serisini sevdim ben, biraz pahalı olmakla birlikte, satıştan kalkmazsa yavaş yavaş tamamlarım bütün renklerini diye düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder