21 Ocak 2014 Salı

Mac yeni fırça alışverişi..

Fırçalara doyamamak hepimizin ortak sorunu, ben de geçtiğimiz haftayı bu iki güzel fırça alışverişi ile kapattım. 163' ü bir süredir düşünüyordum. Birkaç blogda görmüştüm ama uygulama nasıl yaparım, kolay olur mu diye tereddütlerim vardı. Uğradığım birkaç Mac şubesindeki Mua'lar da bu tereddütümü gideremediler, bir türlü yaptıkları/gösterdikleri uygulamaya içim sinemedi. En son Bağdat Caddesi mağazasındaki Mua tam olarak uygulama şeklini ve 168 ile arasındaki farkı gösterince nihayet kafam yattı. 
163 ve 168 arasında çok tereddüt de etmedim değil, en sonunda 163'ün sınırlı sayıda ve bitmek üzere oluşu, 168'in ise sürekli olduğunu düşününce bunu almaya karar verdim. 

Yeni gelen Magnetics Nude koleksiyonunu incelerken de çok beğendiğim 128 numaralı fırçayı da alışverişe dahil ettim. Bu fırça da koleksiyon ürünü olduğundan muhtemelen devamı olmayacak ya da çok sonra gelecek.
Fırçaların detaylı anlatımları yakında burada olacak.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder