2 Ocak 2014 Perşembe

Sleek Vintage Romance Palette....

Günaydın herkese çok mutlu bir yıl diliyorum. Yılın ilk yazısı  yılbaşı makyajında kullandığım ve bir süredir benimle olan Sleek Vintage Romance palet. Sleek paletlere bayılıyorum ve bu palette de ilk çıktığından beri kesinlikle gözüm kalmıştı. Bir kaç defa cloud10beauty'den söyleyeyim dedim ama her seferinde yüksek kargo ücreti yüzünden (palet kadar bir kargo ücreti var da) vazgeçtim.
En sonunda sevgili arkadaşım getirdi bana paleti yurt dışından, geldiği günden beri de sık sık kullandığım bir palet oldu. Hele özel günler/geceler için çok güzel bir palet bence. Kutusu bile çok şık.. 

Sleek'in her şeyi iyi güzel ama ambalajında çok parmak izi oluyor, aynı Nars ambalajlar gibi, o nedenle kutusunda saklıyorum.


Yine 12'li bir palet ve içinde hem mat hem de ışıltılı renkler var. Özellikle üst sıra gündüz, alt sıra ise gece makyajında kullanmak için çok uygun geldi bana.

Renklerin isimlerini burada görebilirsiniz, ki bu isimlere de bayılıyorum ben.

1.grup


2.grup

3.grup..
Renklere yakından bakalım, ben en çok 2. dörtlü gruptaki renkleri sevdim.

İlk grubun swatchları.

2. grup..

3. grup..

Ben yılbaşı makyajında 3. gruptaki renkleri kullandım. Akşamüstü yaptığım makyaj gece 3.00'a
    kadar dayandı. Pignentasyonu iyi ve kalıcı da bir palet, o nedenle de çok beğendiğim bir palet oldu. Sleek ürünlerine ulaşma imkanınız varsa bu palete bir bakın derim, fiyatı sitesinde 12-13 pound gibi olması lazım.
Bu paletle aynı sırada çıkan allığı da çok istemiştim ama arkadaşım onu bulamamış, yine bir giden olursa o allığın peşine de düşeceğim tabi.

İstek üzere yazıya içerik listesini de ekliyorum, maalesef çok temiz değil paraben içeriyor. Tamamen paraben kullanmaya karşı iseniz Sleek size göre değil.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder