22 Ocak 2014 Çarşamba

Flormar Satin Matte Serisi...

Günaydın. Dün yoldan geçerken uğradığım Optimum AVM içindeki FlorMar standında yeni çıkan satin matte serisinin ojelerinin bir kısmını görüp alma şansım oldu. Zaten FlorMar ben ne zaman 1 haftadan fazla uğramasam yeni bir seri çıkartıyor. Bu serinin de değişik ve benim zevkime uyacağını tahmin ettiğim için ilk etapta favorim olan 4 renge şans verdim.
Resimler güneş altında çekildi, normal renklerine göre biraz açık renk çıkmışlar. 

Sürpriz sürpriz.. Flormar bu seriye hem numara hem de isim vermiş ki bu isimlere bayıldım. Soldan sağa indigo, green flag, havana ve chilli, benim en sevdiğim ve görür görmez kaptığım havana oldu. 

Hemen sürmek ve göstermek istedim. Havana içinde altın, yeşil ve siyah ışıltıları olan bir kahve, ışığa göre rengi değişmiyor ama pırıltısı değişiyor. Ojelerin yapısı mat ama diğer mat seriler gibi ışıltısız değil, kendinden ışıltılı bunlar. Ojeyi sürünce üzerinde hiç pürüz yok aksine hakikaten adı gibi saten hissi veriyor. Sürümü, pigmentasyonu, kapatıcılığı, kuruması hepsi çok güzel. Tek kötü yanı 5.50 TL.'lik fiyatları, daha ucuz olabilirdi bence.

Satış görevlisi ısrarla ojenin simli ama çıkartmasının kolay olduğunu söyledi. Kendisine sen hiç sim görmedin sanırım demek istiyorum. Ojeler simli değil, sadece kendinden ışıltılı o kadar. Dolayısı ile çıkartmasında da bir problem olacağını sanmıyorum. FlorMar standlarına ve mağazalarına gelmiş, en az bir rengini denemenizi isterim, çünkü çok hoş duruyorlar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder