16 Ocak 2014 Perşembe

Boots No7 fondöten..

Vanilya Club ocak ayı kutusundan Boots'un kendine özel markası No7 fondöten çıkınca gerçekten çok sevinmiştim. Ama bu sevinç boşa çıktı ve hayal kırıklığı yaşadım. Sannırım cildi epey koyu olmayan her arkadaşım da benimle aynı hayal kırıklığını yaşamıştır.
Kocaman, tam boy bir fondöten, üstelik de güneş koruması da var ve No7'den yani hiç denemediğim bir markadan.

Ama rengi görünce herkes gibi ben de çok şaşırdım, 45 numara Walnut rengi, oldukça koyu. Bu renk ancak baya baya esmer ciltli olanlara uyacaktır. Benim beyazdan buğdaya dönen ten rengime normal şartlarda hiç uymuyor.

Şişesinde aslında açık renk görünüyor, acaba yanıldım mı bile dedim bir ara. 

Rengi  dışında cam şişede olması, pompalı kapağa sahip olması hep güzel özellikler. Ama kullanamadıktan sonra neye yarar.

Rengin koyuluğu net olarak görülüyor. 

En az 5 ton koyu bu benim cildime, keşke Vanilya Club doldurduğumuz formlardaki cilt renklerimize baksaymış. Herkese böyle bir renk gidince direk satılmayan ürünü yolladı diye düşünüyor insan ki hakikaten bu renk tipik bir Türk insanı için çok koyu. 

Yine de az az sürüp, kullanabilirmiyim diye de denedim. Çok az bir miktarla denedim. Neyse ki kapatıcılığı falan çok iyi de az sürmem sorun olmadı. Ona rağmen 5 ton değil ama en az 1-2 ton koyu bir fondöten sürdüğüm belli oldu. Kapatıcığın daha yoğun olmasını istediğim yerlere 2 kat sürememek de kötü tabi. Nasıl kullanacağım bilemiyorum ama sanırım yaza kadar bekler, yanık ten üzerinde kullanmaya çalışırım. Ama o sırada bu fondötenin uyacağı biri ile karşılaşırsam da direk hediye ederim. Ne yazık ki çevremde bu kadar koyu cilt tipine sahip kimse de yok aksi gibi. Umarım Vanilya Club doldurttuğu o formları dikkate almaya başlar önümüzdeki kutular için.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder