17 Ocak 2014 Cuma

Avon Yılbaşı Paketi ve Şartsız Hediye..KAPANDI..

Yılbaşından önce Avon'dan çok güzel bir paket aldım, içinde yok yoktu ve her şeyden önce paketlemesi ve içindeki yeni yıl dilekleri çok hoşuna gitti.

Yeniyıl' a uygun olarak güzel kırmızı kurdele ile sunum çok güzel..

İçinden öncelikle güzel bir yılbaşı kartı ve...

Şahane dileklerin yer aldığı bir dolu magnet çıktı. Ben zaten tam olarak bir magnet hastasıyımdır, bunları da bulabildiğim yerlere yapıştırdım.

İçinden denemeyi istediğim Color Trend göz kalemleri, ayrıca anlatacağım, sürekli kullandığım kış temalı bakım ürünleri, Diamond Sparkle serisinden burada sürüp bahsettiğim Rave oje, BB krem ve 4'lü makyaj paletlerinden biri çıktı.

Ayrıca bir de Planet Spa serisine ait çok güzel kokulu Bath Petals koymuşlar ki hemen banyoya yerleştirdim bunu.

Bu kadar hediyeden size de bir şey vermek istiyorum. Avon Solutions BB krem ve 4'lü far seti şartsız olarak bir izleyicimin olacak.

Blogu izliyorsanız bu yazıya yorum olarak mail adresinizi bırakmanız yeterli olacak. Çekiliş 1 hafta sürecek ve haftaya cuma günü son bulacak. Herkese bol şans.
Sevgiler..

KAPANDI..
SONUÇLARI PAZARTESİ GÜNÜ BLOGDA AÇIKLAYACAĞIM..
AYRICA PAZARTESİ BLOGUMUN 2. YILI ŞEREFİNE YENİ BİR ÇEKİLİŞ BAŞLAYACAKTIR..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder