19 Ocak 2014 Pazar

kozmela.com alışverişi...

Günaydın, herkese iyi haftalar. Bir çok blogger yazdı, kozmela Real Techniques fırçaların çoğunu satışa koydu şu anda, üstelik de indirimli olarak. İlk alacağınız, eğer almayı düşünüyorsanız Core Collection olmalı bence, benim de ilk aldığım setti o ve çok memnunum. Tabi artık fırçaların çoğu tamam, sadece duofiber set ve kabuki brush yoktu elimde. Bir de Sam's Choises yok ama o setteki bütün fırçalar tek tek elimde var. Perşembe akşamüstü kozmela'dan arayıp, instagramda yazdığım bir yorum nedeni ile (duofiber set gelmeyecek mi diye sormuştum) ellerinde 1 adet set olduğunu ve almayı isteyip istemediğimi sordular. Ben de hemen evet dedim tabi. Bu kadar detay anlattım çünkü instagramda setin fiyatını yazmayınca kozmela hediye etti demek çok mu zor diye bir yorum geldi. Hayır etmedi bana alırmısın diye sordular ben de aldım paramla, set ileride satışa konduğunda fiyat farklı olursa yanlış yönlendirmemek  için yazmıyorum. Set geldiğinde benim aldığım fiyattan satılırsa söylerim zaten. Kozmela hediye etse seti niye saklayayım ayrıca bunu da anlamadım ya neyse..
Perşembe akşamüstü konuştuk ve set çok hızlı bir şekilde cuma akşamı elimdeydi, kargolama hızlarını çok seviyorum, daha önceki bütün siparişlerim de aynı hızla gelmişti. Çok yakında bu şirin seti detaylı inceleyeceğim.

Ayrıca setin yanında bir de Vichy Purete Thermale serisi 3 in 1 makyaj temizleyici yollamışlar. Çok teşekkür ediyorum. Bunu da en kısa sürede deneyip yorumlayacağım.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder