20 Ocak 2014 Pazartesi

Dirty Works Dark Circles Concealer..

Gratis Dirty Works markasına ait ürünleri bize getirmeye devam ediyor. Banyo ve vücut ürünlerinden sonra maskeleri, makyaj çantaları, göz altı kremi ve kapatıcısı da mağazalarda yerlerini aldılar. Göz altları uyku düzensizliğinden dolayı koyu ve hafif şiş bir insan olarak kendimi her yeni çıkan kremi ve kapatıcıyı denemeye mecbur hissediyorum. Ayrıca şimdiye kadar hiç bir kremin de aman aman faydası olmadığı için yeni ürünler denemekte de fayda görüyorum. 
Son zamanlarda çoğalan kapatıcı koleksiyonuma bir de Gratis'de 13-14 TL. gibi bir fiyata satılan Dark Circles kapatıcıyı da ekledim. Perşembe günü aldığım kapatıcıyı 4-5 gün üst üste deneme şansım oldu. 

İçinde yatıştırıcı aloe ve E vitamini de varmış. 

Ambalajından çıkınca böyle minicik bir kutuda geliyor ama gramajı oldukça yeterli bence.

Evet 2x4.5 g. ürünümüz, ve iki ayrı renk de aynı kutuda geliyor ki bu da bir avantaj bence. Benim gibi karıştırarak kullananlar için iyi bir özellik.

Avucumun içinde minicik duruyor yani isterseniz yanınızda da taşıyabilirsiniz. Kapağı da oldukça sağlam şekilde kapanıyor.

Açılınca biri sarı, diğeri pembe tonlu iki ayrı renk kapatıcı ile karşılaşıyoruz. Hangisi size uyan tonsa kullanabileceğiniz gibi, benim gibi karıştırarak da uygulayabilirsiniz. Uygulamayı ben en iyi şekilde parmağımla yaptım, evet biliyorum normalde parmak uygulamasını çok sevmem ayrıca hijyenik de değil ama fırça ile alınca sanki dağıtmakta zorluk çektim gibi geldi bana. Parmağımla ürünü göz altıma hafifçe uyguladıktan sonra zaten bir kapatıcı fırçası ile dağıtarak yedirdim. Üzerine de bir sabitleyici pudra ile geçince de kapatıcı etkisi biraz arttı.

Pembes, çok pembe, sarı alt tonlusu da çok bejimsi/beyazımsı olmasına rağmen, karıştırınca gayet doğal durdu gün içinde çizgilere dolmadı. Kalıcığını iyi buldum. Ancak çok çok koyu göz altlarınız varsa yeterli gelmeyecek kadar hafif bir ürün. Benim koyuluklarımı da tam anlamı ile kapatmadı zaten ama bir nebze azalttı. Sadece bej tonluyu sürsem kapatmaktan çok aydınlatıp daha da çok ortaya çıkarabilirdi. Ama sadece pembe tonlu da yeterli gelmiyor. Ama ikisi birlikte günlük olarak fiyat/performans olarak fena iş çıkarmadı diyebilirim.

Özellikle 30 yaş altı genç ve çok yorgun durmayan ciltler/göz altlarında daha başarılı olacaktır diye düşünüyorum. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder