3 Ocak 2014 Cuma

H&M Kalem Rujlar..

Burada bahsettiğim H&M alışverişimde, daha önce almak isteyip de bulup alamadığım kalem rujların gelmiş olan bütün renklerini aldım. Böylece elimde değişik renklerim de oldu.

Kalem rujlar daha önce bahsetmiştim sanırım, oldukça tombik yapıda ve 2.3 gr. fiyatı 8.95 TL olması lazım Clinique Chubby Stickler 3 gr. ve 49 TL. oldukları düşünülürse çok iyi bir alternatif diyebilirim.

Chubby'ler gibi yine alttan çevrilerek açılıyor, kalemtraşa gerek yok yani. Çantada taşımak için de çok pratikler. Ayrıca nem vermeleri de bence Clinique'e göre daha iyi, tabi kesinlikle kalıcı veya pigmentli falan değiller.

Yukarıdan aşağı; Natural beauty, Million Dolor Lips, Papaya Punch ve Cherry Lips görülüyor. hepsi birbirinden şirin bana göre ama en çok Million Dolor Lip ve Papaya punch'ı sevdim.

Swatsclarda yerleri aynı değilmiş şimdi fark ettim ama en solda Cherry Lips var, sonra natural beauty, million dolar lips ve papaya punch sürmüşüm.

H&M'in uygun fiyatları ile çok severek alıp yine bayılarak kullandığı kalem rujlar oldu bunlar. Bulursanız mutlaka en azından 1-2 tanesini alıp denemenizi tavsiye ediyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder