26 Ocak 2014 Pazar

Avon Şartsız Hediye Kazanını açıklanıyor..

Günaydın. Hemen bu soğuk ve karanlık güne güzel bir haberle başlayalım, Avon hediyemin sahibi belirlendi ve kendisine de mail attım. Bana adresini yollar yollamaz kargosu yola çıkacak.

Bu sefer talihlimiz sevgili Selenay K. oldu. Tebrik ediyorum ve hemen benimle iletişime geçmesini istiyorum.

Kazanamayanlar lütfen üzülmüyorlar, akşamüstü yeni bir çekiliş başlayacak ve bu ara hem instagram hem de blogda gerçekten çok çok çekiliş yapacağım hiç merak etmeyin.
Sevgiler..


Maalesef hem pazartesi sabahı hem de salı sabahı mail atmama rağmen çekilişin kazananı bana dönmedi, o nedenle üzülerek çekilişi tekrarlamak zorunda olduğumu bildiriyorum. Çekilişlere verilen mail adreslerinin sürekli kontrol edebileceğiniz bir mail adresi olması bu nedenle önemli işte. Eğer yapabilirsem bu öğleden sonra, vaktim olmazsa da yarın sabah yeni kazananı açıklayacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder