8 Ocak 2014 Çarşamba

Benefit Fling Thing Ruj..

Rockateur allığı alırken yanına bir de denemek için ruj eklemiştim, ancak yazabiliyorum yazısını. Benefit markasının rujunu  ilk defa kullanıyorum.
Bütün Benefit ürünleri gibi sunum çok şık ve çok retro, minik silindir bir kutuya koymuşlar. Bu kutu kesinlikle çıkartılıp atılacak kutulardan değil. Seyahate giderken kullanılabilir veya makyaj masanızda süs bile olabilir.

İçi açılınca da içinden bir Grek sütunu şekli verilmiş rujun kendisi çıkıyor. Ruju aç kapa biraz bulaştırmışım kenara, kusura bakmayın.

Kutu ayrı, kendisi ayrı tatlı..

Rengi bu sonbahar-kış aylarında tam taktığım mürdüm renkte, frosty yani donuk görünümlü. 

Ancak sürümü çok güzel, yağ gibi kayıyor. Mat yapıda değil ve nemlendirmesi de fena gelmedi  bana. Dudağımı kurutmadı ve altına da lip balm gerektirmedi. İçinde ışıltı yok ama mat da değil hafif bir parlaklık veriyor. Bir de kötü yanı, ruj azaldıkça sürerken tüpüne bulaşıyor, hem de çok bulaşıyor. 

Dudaktaki görünümü düşündüğüm gibi çok da koyu olmadı, ama bunu ruju ince bir kaç kat halinde sürüp, rengi  arttırmak mümkün. İlk katın fazlasını peçete ile alıp, ikinci kat uygulanırsa daha koyu duracak ve daha kalıcı olacaktır. Normal tek kat uygulamada çok kalıcı değil, kahvaltı sonrası dudağımda hiç ruj kalmamıştı. Tazelemek için mutlaka yanınızda bulunsun.

İlk Benefit rujumdan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Benefit rujlar 52 TL. idi galiba, alalı uzun süre oldu tam hatırlayamadım. Rujlar çok şirin olmakla birlikte, renk olarak piyasada muadilleri mevcut,  Nars rujdan mesela daha uygun fiyatlı, denemek istiyorsanız bir şans verebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder