14 Ocak 2014 Salı

Mac Club Far...

Son zamanlarda pek çok blogda tanıtımını görüp aşık olduğum bir far Mac Club ki aslen Mac farların çok da hastası değilim. Hepi topu 2 tane Mac farım var sanırım. Genelde muadillerini bulabildiğim için pek almıyorum ama buna karşı koyamadım. Küçük bir Mac paletim de olacak yakında zaten.
Kutuda değil de hem az yer kaplasın hem de ucuz olsun diye refill olanını tercih ettim.  Zaten bir palet hazırlama niyetim de vardı ama içine koyacağım farlar konusunda acele etmeyeceğim.

Aslında  zarf gibi ambalajı farı muhafaza etmek ve makyaj çantasında taşımak için gayet iyi.

Rengi çok değişik, siyah alt tonlu bir yağ yeşili, mat gibi görünüyor ama sürünce de yanar-döner bir ışıltısı oluyor. Yapısı krem gibi, hiç tozutma yok. Pigmentasyonu da gayet iyi. Çabuk sabitleniyor ve silene kadar da kalıyor.


Rengin yeşil-kahve-altın-siyah  yansımalarına bayıldım. Aldığımdan beri çok sık kullanıyorum.

Hemen bir de makyaj örneği vereyim. Altta Maybelline Color Tattoo On and On Bronze var üstte ise sadece Mac Club sürdüm. Kalem olarak yine Mac Stubborn Brown kullandım, gayet yeterli oldu bence.


Ben aslında bu farı aldığımda, Mac'a Swiss Chocolate'ı da almak için gitmiştim ama o kalmamıştı ben de sadece bunu aldım, ama  Swiss Chocolate'ı da incelediğimde çok da istediğim renk gibi gelmedi bana ama yeniden bakacağım.. Ya da bildiğiniz güzel bir kahve-bronz tonu varsa ona da bakabilirim.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder