11 Ocak 2014 Cumartesi

Hafta sonu ojesi.. Color Club harp on it..

Günaydın ve herkese iyi hafta sonları. Bu güneşli ve güzel hafta sonunda hemen yeni aldığım ve bayıldığım bir ojeyi, Color Club Harp on it isimli holografik ojeyi göstermek istiyorum.
Bu ojeyi ilk olarak instagramda gördüm ve hemn nerede satıldığını ve TR'de bulup bulamayacağımı öğrenmek istedim. Bir kaç online satış sitesinde ve GG'de bulunduğunu öğrendim. İşin tuhafı Color Club'ın bütün ojeleri 17-18 TL. iken bu oje her yerde 28 TL.'ye satılıyor. Bazen Markafoni gibi indirimli satış sitelerine geliyormuş ama ben beklemek istemedim ve aynı fiyata sahip evoria.com ve vanilyaclub.com dan Vanilya Club'dan siparişi verdim. 2 oje istemiştim ve 2 gün sonra elimdeydi.

Ben hiç böyle bir holo oje görmedim. Ojenin içinde her renk mevcut, sadece güneş altında değil, gölgede bile renk geçişleri hemen belli oluyor. Güneşte zaten alev alev yanıyor renkler.

Renk geçişleri en güzel şekilde burada belli olduğu için yakından göstemek istedim. Resmen alev almış gibi duruyor tırnaklarım, bayıldım. Sürümü ve kuruması ise zaten çok kolay ve hızlıydı, o konuda hiç sıkıntı olmadı. 

Yeni yüzüğümü de  göstermek istedim. Bu aralar çok seviyorum kendisini ve tabi ki Uazak Işıklardan aldım.

Biraz fazla para vermiş olsam da bu ojeye değdiğini düşünüyorum, o nedenle aldığıma çok memnunum. Favorilerim arasına girdi ve sık sık da süreceğime eminim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder