29 Ocak 2014 Çarşamba

Flormar Satin Matte Chili..

Günaydın. Günün ojesinde FlorMar'ın çok çok sevdiğim yeni satim Matte serisinden chili isimli kırmızı ojesi var. Bu kapalı ve donuk havalarda kırmızı olsun, sıcak olsun 3 kuruş fazla olsun diyerek bu güzel ojeyi sürdüm. Oje hakikaten acı kırmızı biber renginde ve matlık oranı daha önce sürdüğüm ve burada bahsettiğim Green Flag ile hemen hemen aynı. Havana'nın matlığı aynı ama içindeki ışıltılar daha belirgin. Skyblue ise bildiğin parlak ve dokulu gibi duruyor neredeyse. 

Ama yine koleksiyondaki ojelerin hepsini ayrı ayrı sevdim. Instagramda da yazmıştım, o da güzel bu da iyiymiş diye diye sonuçta bütün seriyi alacağım sanırım.

Tırnaklarınızda değişik bir görüntü için siz de bu seriden en sevdiğiniz renklerden birine şans verin derim, çok seveceğinizi düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder