29 Ocak 2014 Çarşamba

Aussie Şampuan Deneyimi..

Aussie şampuanlar Watsons ve Gratis'e büyük bir reklam ve büyük vaatlerle gelmişti hatırlarsanız. Öyle ucuz da bir şey değil, 20 TL.nin üzerinde fiyatları var. Bloglarda okuduğum kadarı ile de özellikle hacim veren şampuanından çoğu kişi memnun kalmıştı. Geçen yaz aylarında yaptığı indirimlerden birinde, bu şampuanda indirime girince alıp denemek istedim. Saçlarım boyalı olduğu için de boyalı saçlar için olanını aldım.
Öncelikle miktar devasa 300 ml., hergün saç yıkayan bir insan olarak bitirmem çok uzun sürdü. Kokusu çok güzel, çok hafif bir kremsi çiçek kokusu. Kesinlikle baymıyor banyoda insanı. Önceleri saçıma çok iyi geldi, yumuşattı, krem kullanmasam bile rahatça tarayabildim ve şekil verebildim. Ama son 2 aydır ki inatla da kullandım bu arada acaba geçici bir etkimidir diye kepek yapmaya başladı. Saç derim kurudu, minik kabarcıklar oluştu ve kaşıntı başladı. Çok fazla miktarda değil ama yine de rahatsızlık veriyor tabi. O zamandan bu zamana da belirtiler artmadı ama azalmadı da. Şimdi bu şampuanı kullandığım ilk ay yazsaydım çok farklı bir yorum olacaktı bu, şöyle güzel, böyle memnunum şeklinde ama işte ürünü en az yarısından fazla kullanıp yorumlamak gerektiğine inanıyorum ben,  daha sağlıklı bir görüş oluyor o zaman.

İçeriği çok temiz de değil maalesef. Eğer bundan memnun kalsaydım, hacim veren şampuanı da denemek istiyordum ama artık deneyeceğimi sanmıyorum.

Şimdi yeni bir şampuan kullanmaya başladım, bakalım o nasıl etki edecek. Tabi deneyimlerim bir süre sonra blogda olacak.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder