31 Ocak 2014 Cuma

Eos lipbalm

Eos lipbalm yerli ve yabancı bloglar arasında beğeni konusunda çok değişen bir ürün. Bir kısım ölüp bitmiş, çok sevmiş, bir kısım ise işe yaramıyor diyor. Bir ürüne bu kadar farklı ve uçlarda yorum yapılıyorsa bir durup düşünmek lazım. Eos zaten TR'de bulunmuyor, ama instagram ve GG'de bazı satıcılar getiriyorlar Eos'u. Okuduğum yorumlar balmın 15 TL'den fazla etmeyeceği idi, zaten ben de daha fazla vermezdim ve nitekim instagram satıcılarından 15 TL'ye denemek için bir adet aldım.

Herşeyden önce çok şirin gerçekten, insanların çılgın gibi bunu istemelerine şaşmamak lazım. Ben limon aromalı olanı aldım, gerçekten güzel kokuyor ve tadı da fena değil, çok iyi değil ama bazılarının dediği gibi baskın bir sabun tadı yok.

Tabi en önemli kısmı nem verip vermediği, bence veriyor ama saatler süren bir nem ve bakım beklemeyin. Orta seviyede, çok şirin bir ürün kendisi, kesinlikle 15 TL'den fazla verilecek bir şey değil. Bazı satıcılar abartıp 25-30 TL falan istiyor, hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz bu parayı verdikten sonra.

Bu bitince bir eos daha alırmıyım sorusuna da; eğer yine 15 Tl'ye ve kargo da free bir şekilde gelirse alırım, yoksa almam kesinlikle. 
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder