10 Ocak 2014 Cuma

Günün ojesi: NYC Lingering Lingerie...

Watsons'ın burada bahsettiğim güzel hediye paketinin içinden çıkan güzellerden biri de NYC markasına ait Lingering Lingerie isimli bu sedefli pembe oje oldu. Watsons bu ojeyi yollamasa pembe, hele de böyle sedefli pembe ojelerden hoşlanmayan biri olarak bu ojeyi kesinlikle alıp sürmeyi düşünmezdim.

Ojeye daha doğrusu rengine karşı ön yargılı olmama rağmen denemek için sürünce de fena durmadığına karar verdim. Yine de elim Essence Circus Confetti isimli rangarenk simli  topcoat'a gitti ve üzerine biraz renk verdim. 

Oje iki katta biraz dalgalı durdu gibi geldi bana, 3 kat sürdüm daha iyi ve pürüzsüz durdu. Kuruma süresi kısa ve açık renk ve kremsi bir oje olmasına rağmen soyulma da yapmadı. Bu rengin koleksiyonumda olmasından memnun kaldım. Watsons'a teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder