14 Mayıs 2013 Salı

Yazlık Küpeler..

Genelde halka küpe kullanmayı severim ve çok az küpe değiştiririm. her kıyafete ve takıya uyabilecek küpeler kullanıyorum ama yine de yeni küpeler gördüğüm zaman da almadan duramıyorum. Bu iki küpeyi de pazar tezgahlarında 2-3 TL. gibi fiyatlara bulup almıştım, yazın kullanırım bir şekilde diye düşünmüş olmalıyım.


Üzerinde Audrey Hepburn'ün resmi bulunan küpeye bayılıyorum, zaten kendisi de isim annem oluyor. Dün küpeleri hizmete açtım ve Audrey küpemi de hemen taktım bugün. Kelebekli olan çok sade geliyor bana zaten sırf kelebek şekli yüzünden aldım. Onu çok yakında birilerine de hediye edebilirim.

Sizin de böyle yazlık-kışlık takı ayırımınız var mı? Ben şimdi bazı takılarımı kışlık elbiseler gibi kaldırdım ve yerine yazlıklarımı çıkarttım. Yaz aylarında renkli renkli, cici cici takılarım olacak.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder