23 Mayıs 2013 Perşembe

Sevgili Kardelen Blog'dan Gelen Hediyeler..

Geçen hafta KardelenBlog'un sahibesi sevgili Kübra bana bir şeyler yollayacağını söyleyip adresimi istedi. O böyle deyince o kadar mutlu oldum ki anlatamam, heyecanla bekledim kargonun gelmesini.
ve nihayet paketim salı akşamı elime ulaştı. İçinde özenle ve gönülden seçilmiş, cici takılar ve diğer hediyeler ve çok da güzel bir not vardı.

En üstte halka küpeler var ki en sevdiğim küpe şeklidir. Özellikle yaz aylarında elbiselerle bol bol takacağım. Soldaki yeşil küpeye de bayıldım. sallantılı gümüş küpe de hemen favorilerim arasına girdi. Telefon süsüne bayıldım, kendi telefonumda takacak yer yok ama onu da çantalarımdan birine takıp kullanacağım. Diğer tester ürünleri de sanki neyi sevdiğimi bilip yollamış sevgili Kübra. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum.

Kendisine bu gönülden seçtiği ve yolladığı cici hediyeler için çok teşekkür ediyorum. Kendisini zaten tanıyor gibiyim, en kısa zamanda şahsen de tanışma imkanı buluruz umarım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder