7 Mayıs 2013 Salı

Urban Decay Naked Basics Palet..

Çıktığı günden beri merak ettiğim, arkadaşıma defalarca yurt dışından ısmarlamama rağmen bir türlü alamadığım bir palet bu. Bu kadar ısrarla aramama rağmen bulamayınca ve elimde Naked 2'de olunca almaktan vazgeçmiştim, neredeyse. Tam da o anda palet Sephora'ya geldi ve Hot Now silsilesi içinde satışa sunuldu. Hem de 72 TL. gibi oldukça uygun bir fiyata. Aslında baktığımızda içindeki renkler Naked ve Naked 2 ile çok benzerlik gösteriyor. Zaten Foxy rengi de Naked 2 paletin içinde de mevcut ve benim de en sevdiğim, sık kullandığım bir renk. Naked2 paletindeki aynı rengin dibini gördüm bile..

Palet her zamanki gibi güzel bir karton ambalaj içerisinde sunulmuş.

Arka yüzünde paletin içindeki renkler ve diğer bilgiler mevcut.

Benim bile avucumun içine sığabilecek miniklikte bir palet. Zaten elinde diğer Naked paletlerden olanlar boyutunu hesaplayabilecektir, 6 renk kadar.

Venus ve Foxy en sevdiğim ve sık sık baz olarak kullandığım renkler. Venus'un pembe, Foxy'nin ise sarı tonlu olması her türlü makyaj için baz olarak kullanılmaya imkan veriyor. WOS'da hem baz hem de crease bölgesinin iç tarafına kullandığım bir renk. 
Naked2 ve Faint'de tüm crease bölgesine uyguladığım renkler. Özellikle Faint'i yoğun gölgelendirme yapmak için de kullanıyorum. Crave'i ise yoğun olarak gece makyajında uyguluyorum. Gündüz makyajında ise  liner olarak da kullanmaya uygun veya sürdüğüm göz kalemi üzerinden gölgelendirme yapmak için de sıkça kullandığım bir renk.

 Paletin  renkleri muhteşem diyorum çünkü hepsi de birbiri ile kombinlenmeye ayrıca sadece baz olarak kullanılmaya (tabi crave hariç) ve parlak neon renklerle de  dengeleyerek kullanılmaya çok müsait. Swatch'ları bir sürü blogda ve çok iyi bir şekilde görebileceğiniz için ayrıca yapmadım. Seyahate, tatile giderken yanımda götüreceğim iki paletten biri artık budur. Diğer palet de daha önce yazdığım Inglot'nun parlak neon renklerinden yaptığım palet. İki paleti birbiri ile çok iyi dengeleyerek kullanacağımdan eminim. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder