3 Mayıs 2013 Cuma

Garnier Ambre Soleil BB Krem...

Yaz geldi gelecek ve güneş yüzünü sıkça göstermeye başladı. Yüzümüz yanmasın ve özellikle lekelenmesin istemiyorsak artık daha ciddi güneş korum faktörlü ürünlere geçme zamanı geldi de geçiyor bile. Geçtiğimiz cuma günü yine Gratis'i karıştırırken önce Bourjois fondötenlere baktım, %40'da indirim vardı tam alıyordum ki Garnier Ambre Soleil' in yeni çıkan bu yüksek koruma faktörlü bu BB kremini gördüm. İki değişik faktör derecesi var, biri 30 biri de 50 faktörlü ve tek renk seçeneği ile geliyor. Renk ciltle bütünleşiyor. Yine akışkan değil daha çok yoğun bir krem kıvamında, daha çok Garnier'in ilk çıkardığı BB kremin kıvamına benziyor. Ondan biraz daha akışkan yapıda.



Vitamin E ile desteklenmiş ve nemlendirme özelliği de eklenmiş, tabi yağsız ve suya da dayanıklı diyor ki bütün bu özellikleri çok beğendim. Ancak ne kadar nemlendirici dese bile, alta güzel bir nemlendirici sürmeyi ihmal etmiyorum.

Elimde yine 30 GKF'ü olan Essence ve 42 GKF'ü olan Mischa BB kremleri de olmasına rağmen, Ambre Soleil'in güneş ürünlerini çok beğenmem sebebi ile bu kremi de, üstelik de Bourjois almaktan vazgeçerek aldım.
Denediğim kadarı ile önce fazla sarımsı durmakla birlikte giderek ciltle bütünleşiyor. Ama cildi çok koyu ya da çok açık olanlarda nasıl durur bilemiyorum. Belki biraz da yanınca daha uyumlu bile olacaktır.

Yalnız bunu tabi plajda sürmeyi düşünmüyorum, zaten plajda makyaj yapmayı sevmem, ürün water proof bile olsa içime sinmez, geçen seneden kalan bütün güneş kremlerimi atıp, yenilerini almayı düşünüyorum, ama seçimim hangi markadan yana olacak henüz karar veremedim. Büyük olasılık yine Garnier veya Nivea seçebilirim. Ama güneş ürünlerini almak için henüz erken bence. Yüz için olan yeterli, tabi bu kremleri yine şehir içinde de güneşe maruz kalan boyun, dekolte bölgesi ve kollara da sürmeyi ihmal etmemek lazım bence.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder