13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anneler Günü Alışverişi Gratis Part 1..

Anneler gününde Gratis'in indirimi bu sefer gerçekten başarılıydı, Kadınlar Günü hayal kırıklığını unutturdu. Zaten o nedenle herkes de istediklerini alabildi sanırım. Ben bu sefer nedense sabun, diş macunu ve diğer ıvır zıvırlara çalıştım. Makyaj-kozmetik çok az şey aldım.

Bir sürü el sabunu ve diş macunu ve birkaç da Essence makyaj ürünü aldım.

Essence quattro göz far paleti, yine indirime girsin diye beklediğim 3D far ve mascara.

Muhtelif maskeleri, ıslak mendilleri stokladım. Yardley marka bir adet parfüm ve el sabununu da denemek için aldım. Ortada bir adet de yine Essence XXL lip gloss var. Bu ürünlerden bazıları benim değil ama kendime aldıklarımın hepsinin yazısı gelecek.

Bu şirinliği de uzun zamandır istiyordum. Normalde 7 TL. bir türlü kıyıp da alamamıştım, şimdi %40 indirim olunca alıp kullanmaya başladım hemen. Bileğimi dayadığım minik yastığı çok rahat gerçekten. Bütün gün ömrüm bilgisayar başında geçtiği için iyi oldu.

Bu alışverişin bir de gelecek bölümler var tabi, hepsi bu kadarla kalmadı. Yine de geçen indirimlere göre daha az para harcadığımı söyleyebilirim.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder