27 Mayıs 2013 Pazartesi

Moda Velvet Lipstick..

Bu ruju Kadıköy gezilerim esnasında yine Çilek Sokak, Sıla Kozmetik'den denemek için almıştım. Benim için mükemmele yakın bir nude ruje olabilirdi ki rengi aslında mükemmel. Ne fazla ölü gibi gösterecek kadar solgun ne de nude seviyesini aşacak kadar renkli ve parlak. 

 Rujun rengi arkasındaki şeffaf kısımdan görüldüğü şekilde, hafif turuncuya da kaçıyor ama dudakta tam benim sevdiğim şekilde, açık kahve-bejimsi bir nude oluyor.

Tek bir kötü yanı varsa, matlığından ötürü dudakta kuruma yapması. Söylemişmiydim, dudağa ruj öncesi nemlendirici sürmekten hoşlanmıyorum, çünkü rujun rengini veya tonunu değiştiriyor. Bir Nars mat veya Mac mat rujlar kadar kuru değil ama yine de altına bir nemlendirici istiyor.

Elimde duruşu bu şekilde... Renk tam görünsün diye iyice bastırdığım için pembeye dönük çıkmış ama bu kadar pembe kesinlikle değil.

Dudağımda da bu şekilde, altına nemlendirici sürmediğim için çizgilere biraz doldu tabi ama önemli değil, rengi için katlanacağım.

Markada başka renkler de var ama şimdilik denemek için bunu almıştım, belki ileride başka renklerini de alabilirim. Özellikle çok güzel kırmızı tonları da var ama o kadar çok kırmızı rujum oldu ki artık almamaya kararlıyım, tabi ne kadar irade gösteririm bilemeyeceğim. Bu arada rujun fiyatı 6-7 TL. bir şey olması lazım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder