10 Mayıs 2013 Cuma

Ofra Lipgloss Hollywood...

Bu güzel lip gloss Vanilya Club'ın Mayıs kutusundan çıktı. İsmini hiç duymadığım bir marka o nedenle önce biraz tereddüt ettim ne biçim bir şeydir acaba diye ama kullanınca fena da değilmiş dedim. Öncelikle yapısı şaşılacak derecede Rimmel London Apocalipslere benziyor. Onlar gibi yoğun kıvamlı, dudakta yapış yapış olmayan, daha çok lip tar benzeri bir gloss. Kokusu önce tuhaf gelmişti ama daha sonra kokladıkça hafif kremamsı bir kokusu olduğunu fark ettim, Apocalipsler gibi kötü bir koku da değil üstelik.

Klasik gloss ambalajında ve yapısı oldukça kıvamlı ve yoğun..

Çok tatlı ama bana göre çok soğuk tonlu bir pembe.. Yine tek başına kullanmaktansa nude rujların üzerine veya sıcak tonlu glosslar ile karıştırıp uygulama yapmayı seviyorum.

"Long Lasting" yani uzun süre kalıcı ifadesi kesinlikle doğru. Dün özellikle kahvaltı etmeden önce tek başına sürdüm. Kahvaltımı bitirip, çayımı da içtikten sonra gloss hala yerinde sabit bir şekilde duruyordu. Kalıcılık açısından hiç bir sıkıntı yok ancak nemlendirme özelliği sıfır diyebilirim. Kalmasına kalıyor ama dudaklarımı feci şekilde kuruttu o nedenle bütün gün üzerine şeffaf lip balmlar ile takviye yapmak zorunda kaldım. Yine de benim dudaklarımın zaten çok fazla kuruluk problemi olduğunu ve ne sürersem süreyim uzun vadede mutlaka az da olsa kuruluk yaptığını da söyleyeyim.

Ürünü detaylı olarak incelemek ve sipariş vermek için Vanilya Club ın sayfasından ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder