27 Mayıs 2013 Pazartesi

Günün Ojesi Golden Rose Holiday No:61..

Günaydın. Cuma günü nihayet gidip de alabildiğim Golden Rose Holiday koleksiyonundan ikinci ojemi sürüyorum. 61 numara mat-dokulu olan kısımdan ve şahane bir mavi, zaten mavi renk kışlık en favori rengim ama bunun parlaklığı ojeyi yazın da kullanılabilir yapıyor.

 Rengine ve dokusuna bayıldım. Mat olmakla birlikte güneşte o kadar güzel parlıyor ki bayıldım. Sürümü ve kuruması çok kolay ama kalın kat yapmamaya dikkat edin yoksa topaklanma yapabiliyor. Çıkarması da çok kolay, folyolamaya hiç gerek kalmadan normal oje temizleyiciler ile çıkıyor, o bakımdan da artı puan aldı.

 Resim çekmeye doyamadım.. Mavi kurukafalı bilekliğimle de o kadar güzel uydu ki 2 gündür çıkarmadan takıyorum kendisini.

 Günün yüzükleri..

 Günün ig karesi..

 Belki bunu da koyarım ig'ye karesi ve oje dokusunun yakından görünüşü..

 Bir diğer ig karesi..


Armparty of the day..

Holiday koleksiyonu şimdilik sadece Golden Rose standlarında ve Golden Rose'un kendi sitesinde satılıyor. Ben seçerek almak istediğim için netten sipariş etmeyip, gidip almayı bekledim. Aklımda kalan birkaç renk daha var, onları da zaman içinde alırım artık.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder