6 Mayıs 2013 Pazartesi

Günün Ojesi Golden Rose Rich Color 40..

İyi akşamlar, bugün iş yerinde bir taşınma, bir karmaşa ve sonuç olarak da internetsiz bir gün yaşadık. O nedenle bloga yazı yazamadım ve çok da canım sıkıldı tabi. Sabah çok da güzel resimler çekmiştim halbuki, akşam tekrar resim çekmek zorunda kaldım, çok da beğenmedim resimleri. Neyse bu 1-2 gün böyle gidecek sanırım ama umarım yarın netimiz açılır.
Bu güzel ve parlak pembe Golden Rose tarafından yollanan paket içerisinde geldi, normalde pembe pek sevmiyorum ama rengin parlaklığı ve yaza uygun olması hoşuma gitti. Ayrıca tek katta kapattı neredeyse diyebilirim, ben tamamen alışkanlık olarak hem de nasıl duracak diye görmek için ikinci katı da sürdüm. Kuruma süresi çok uzun değil ama krem kıvamında bir oje o nedenle dikkatli olun zedelenebilir. Golden Rose ojeler normalde de çok sevdiğim ve başarılı bulduğum ojelerdir, özellikle de Paris serisine bayılırım çok değişik renkleri var. Yazlık renklerden oluşan bu seriye de bayıldım.

Güneşte parlaması çok hoşuma gitti.

Melek kanatlarına da bayılıyorum bu aralar..

Günün Mottosu ve ig karesi..

 Bu arada Holiday koleksiyonu da yarın Golden Rose standlarında olacakmış, en kısa zamanda peşlerine düşüp almayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder