27 Mayıs 2013 Pazartesi

Real Techniques Blush Brush..

Hafta sonları Kadıköy'e gittikçe yanına uğradığım arkadaşlarımdan biri de  DBMSKozmetik'in sahibesi Derya, kendisiyle çok yakın zamanda tanıştık ama çok iyi arkadaş olduk. Bana çok yakın olması nedeni ile de sık sık görüşebiliyoruz. Kendisinden RT setimi tamamlamak açısından Expert Face Brush istemiştim ama hala stokta yokmuş maalesef o nedenle ben de boş durmayarak yine istediğim bir fırça olan Blush Brush'ı aldım. 
Klasik RT şeffaf paketlerinde ve paketin arkasında fırçanın özellikleri yazıyor. Diğer RT firçalar ile aynı boyda.

Aslında bakınca allık için oldukça büyük bir fırçaymış gibi geliyor ama ucunun hafifçe inceliyor olması uygulama için kolaylık sağlamış.


Elimle oranlayında çok büyük gelmiyor, yanlızca çok  tozutan bir allık kullanımında biraz dikkatli olmakta fayda var. Kullanmadan önce fırçanın ucunu hafifçe silkelerseniz de ürünün fazlası gidiyor zaten. Çok pigmentli ürünlerin uygulanmasında aksine çok memnun kaldım çünkü istesem de zaten fazla alamıyorum, tam dozunda uygulama oluyor. Bu fırça ile allık, biraz geniş bir alanda bronzer ve şeffaf pudraları başarı ile uygulamak mümkün. Ben henüz zadece allık ve pudra uygulaması yaptım, ikisinden de oldukça memnunum.

RT fırçaların en çok yumuşak dokularını ve uygulamadan gösterdiği kolaylığı seviyorum. Kolay temizleniyor olmaları da çok büyük bir artı. Hafta sonu Mac fırça temizleyici ile iki fıs yapıp güzelce temizledim. Şimdilik su ile yıkamadım çünkü henüz o kadar kirli değil. Ama RT fırçalar su ile de rahatça yıkanabiliyorlar.

RT Expert Face Brush'da hala bekleme listemde duruyor tabi, stoklara gelir gelmez onu da alacağım. Siz de güvenle alışveriş için DBMSKozmetik'den Derya ile iletişime geçebilirsiniz. İstediğiniz ürün stoğunda olmasa bile en kısa zamanda getirecektir. Çok yakında aldığım diğer fırçaları da ayrıntılı olarak tanıtacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder