10 Mayıs 2013 Cuma

Günün Ojesi China Glaze Pizzazz..

Günaydın. Bugünkü güzelliğimi geçen mart ayındaki Güzellik ve Bakım Fuarından almıştım. Ama bir türlü fırsat bulup da süremedim. Dün gece dışarıdaydım ve eve saat 23.00 civarında döndüm. Böyle olunca da çabucak kuruyacak ve iz kalmayacak bir oje süreyim derken bu ilişti gözüme ve hemen kapıverdim.

Bunun o güzel simlerine bayılıyorum. Evet Golden Rose Jolly Jewels 115 numaraya da çok benziyor ama hepsinin yeri ayrı değilmi? Herhangi bir basecoat olmadan sürdüğüm için tırnağı tamamen kapatması için 3 kat sürdüm. Ama kolayca kuruduğu için sorun olmadı. Ayrıca çok pütür pütür de durmuyor ve hissettirmiyor.

 Günün yüzükleri..

Bugünkü bileziğim tek, dün akşam sevgili arkadaşım tarafından bana Anneler Günü hediyesi olarak verildi ve bayıldım.


Günün ig kareleri..

Bu aralar yine CG krizlerim tutacak gibi görünüyor, yeni koleksiyonları sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder