8 Mayıs 2013 Çarşamba

Günün Ojesi Golden Rose Rich Color 44 Numara..

Günaydın. Golden Rose'dan gelen paketteki son oje, benim de en sevdiğim pastel renk olan mint yeşili denilen ve son zamanların da trend rengi olan 44 numara. Bu renkten neredeyse her markaya ait muhtelif tonlar var elimde, ama yine de arada küçük farklar varmış gibi geliyor bana. O nedenle hepsini çok seviyorum ve sürmeye de devam ediyorum tabi.

 Ojenin rengi harika, ikinci katta fırça izi kalacak gibi görünmesine rağmen kuruduğunda hiç iz falan kalmadı. 
Ayrıca da bu rengin üzerine her türlü nail artı da çok yakıştırıyorum. Ojenin yoğun kremsi bir yapısı var, o nedenle mümkün olduğu kadar 2 ince kat sürülmesi iyi olur.

Günün yüzükleri.. Pençe yüzüğümü takmamıştım uzun zamandır..
 Günün ig karesi..
Armparty mevsimi açıldı demiştik..

Golden Rose Holiday koleksiyonunu da ele geçirip sürmek için sabırsızlanıyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder