22 Mayıs 2013 Çarşamba

Günün Ojesi Claire's Mat Pembe..

Günaydın. Bugün yine Claire's'in minik matlarından devam ettim ve pembe renkli olanı sürdüm. Ojeler mat olmakla birlikte neon gibi parlak parlak göründükleri için tam bu havalara uyuyor ve çok hoşuma gidiyor.

 Önce güzelce pembe, mat ojemiz sürülür..

Sonra dayanamayıp yine 2 tırnak üzerine minik simlerle süsleme yapılır.

 Bu minik simleri de paket halinde DBMSKozmetik'den almıştım. İçinde muhtelif renklerde 12 adet var. Çok minik gürünmelerine rağmen oldukça yeterli miktarda çünkü çok az harcanıyor.
Günün yüzükleri arasında neon pembe seçilir.


Armparty..

Günün ig karesi..

Günün diğer ig karesi..

Claire's de zaman zaman çok güzel oje setleri oluyor, ne yazık ki cadde mağazalarını kapattılar. Her istediğimde ulaşamıyorum ama yine de AVM'lere gittikçe ne var ne yok diye bakıyorum mutlaka, hatta geçen gün yine bir Claire's alışverişi gerçekleştirdim, onu da en kısa zamanda yazacağım.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder