21 Mayıs 2013 Salı

Mac Riri Woo Ruj..

Mac Rihanna ile birlikte yeni koleksiyonlar hazırlayacak biliyorsunuz, bu koleksiyonların ilk ürünü de Rihanna'nın sürekli sürdüğü kırmızı rujdan ilham alan ve aslında Mac'ın klasik Ruby Woo rujunun biraz değiştirilmiş bir hali olan Riri Woo. Riri Rihanna'nın lakabı olduğu için koleksiyonlara da bu isim verilmiş. Mac'ın kendi tabiri ile Riri Woo Ruby Woo'ya göre daha soğuk, mavi alt tonlu ve  mat bir kırmızı. Ancak hafta sonu aldığım bilgilere göre bu koleksiyon en azından TR'de sadece online olarak satılacakmış. Ben de bu ruju cuma günü Mac'ın yeni açılan online sitesinden sipariş verdim. Perşembe günü baktığımda ruj stoklarda yoktu, cuma gelmiş, hemen bedava kargo da olunca alıverdim. Fiyatı 49 TL. Şu anda hala stokta görülüyor.

Rujun üzerinde Rihanna'nın imzası görülüyor. Renk olarak tam benim sevdiğim gibi parlak bir kırmızı.

Gece yapay ışıkta duruşu bu şekilde.

Rujun kendisi mat gibi görünmemekle birlikte dudakta oldukça mat, hatta sürümü bile oldukça zor. Sabah ilk defa dudağıma peeling yaparak uyguladım. Duruşu özellikle görmek için de önceden nemlendirici sürmedim. Sürdükten hemen sonra kuruluğu kendini belli ediyor. Dudağa mutlaka kalem çekip dikkatli bir şekilde sürmek gerekiyor. Yumuşak yapıda olmadığı için yayılma yapmıyor. 

Elimin üzerinde ve dudağımda duruşu da bu şekilde.

Soldaki Ruby Woo, sağdaki Riri Woo, resim gece çekildi. Sadece bir fikir versin diye koydum, birkaç gün içerisinde detaylı karşılaştırma yapacağım. 

Riri Woo inanılmaz kuru bir ruj, dudakta sanki yapıştırılmış gibi duran bir ruj ama özellikle gün ışığında rengi harika. Ancak yine gün ışığında bütün dudak çizgilerini ortaya çıkarıyor. Altına nemlendirici sürüldüğünde biraz daha düzgün duruyor ancak rengi biraz değişip hafifliyor. Bütün  mat rujlar gibi kalıcılığı ortanın üzerinde, hafif bir şeyler yendiğinde çıkmıyor ancak ağır bir yemekten sonra ortalardan gideceği için mutlaka tazelemek gerekiyor.  Bütün eksilerine rağmen almakla iyi mi ettim bence evet. Hem bir koleksiyon parçası olarak klasik bir renk olacak, hem de eğer cesur kırmızılardan hoşlanıyorsanız renk olarak çok güzel bir tonu var. Kuruluğunu artık sürekli nemlendirici sürerek sağlayacağım. Rihanna koleksiyonunun diğer parçalarını da heyecanla bekliyorum, bakalım neler olacak. Bu arada Temperature Rising koleksiyon rujları 54 TL. iken, bu ruj 49 TL. idi ki Mac koleksiyonları için iyi bir fiyat diyebilirim. Umarım Riri Woo hoşunuza gitmiştir. 
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder