7 Mayıs 2013 Salı

Golden Rose'dan Gelenler..

Sağolsun Golden Rose yeni bir şeyler çıkardığı zaman beni de ihmal etmiyor. Cuma günü de bu cici paket geldi hiç beklemediğim bir anda. İçindekileri de görünce çok mutlu oldum. Ojeler zaten güzel, onları her halükarda beğenirim ama gelen ruja, mascaraya ve bronzera da ayrıca bayıldım.
Bütün gelenler toplu halde.. 

3 adet ojenin renkleri birbirinden güzel, tam yazlık.. 2 tanesini sürdüm bile..

Bronzerın alternatifli rengini ve yap-boz gibi dokusunu çok sevdim. Bir-iki defa yüzümde denedim ama swatchlamayı unuttum. Hem kontürleme hem de yazın allık olarak çok işime yarayacak.

Ama asıl beni şaşırtan ve mutlu eden işte bu mascara oldu, tabi denedikten sonra..

Öncelikle fırçası tuhafıma gitmişti ama ucunun o hafif bombeli ve toplu hali uç taraflardaki kirpiklere ulaşmak için daha etkili oluyor. Uzatmasını ve dolgunluk vermesini günlük makyaj için gayet yeterli buldum. Bir tık daha uzatsaydı hayatımın mascarası bile olabilirdi ama bu haliyle de ilk 5'e girer. Son denediğim bir kaç değişik Golden Rose Mascaradan da oldukça memnun kalmıştım zaten.

Bu da rimeli uyguladıktan sonra kirpiklerim..

Bu da mercan rengi ve tam yazlık rujum, şu anda numarasını aklımda tutamadım ama en kısa zamanda ayrı bir post da yapacağım ruj için.


Golden Rose'a bu ciciler için çok teşekkür ediyorum. Hepsini büyük bir zevkle kullanıyorum ve kullanacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder