28 Mayıs 2013 Salı

Claire's Alışverişi..

Bu aralar her gittiğim yerde bir indirim olduğu için almalara doyamadım sanırım. Son olarak da Maltepe CarrefourSA içindeki Claire's  AVM içinde yeni bir yere taşınacakmış, o nedenle her şeyde %70 indirim yapmış. Ben de bu indirimden yararlanıp bir sürü şey alıverdim.

Toplu halde; Love yazılı turuncu makyaj çantasına bayıldım, büyük olasılıkla hediye veririm bunu diye düşündüm. Turuncu manyaklığım devam ediyor, bir adet gloss ve oje aldım tanesi 1 TL. Çiçekli küpeleri yazlıkta takacağım, 3 TL. gibiydi sanırım. Kırmızı incili telefon kabı 10 TL.'ye düşmüş. Bunun benzerleri 50 TL'ye satılıyor. Şu Hello Kitty yüzük serisini niye aldım hiç fikrim yok, ok şeklinde olanı takarım diye düşündüm.

Kılıfın taşları düşmez  diye umuyorum bu arada.. Kontrol ettim gerçi..

Küpeler şöyle askılı yazlık bir elbise ile iyi gidecektir.

Lipgloss'u denedim, çok yapışkan geldi bana ayrıca yazmam herhalde bakalım.

Yüzükler şimdi bakınca çok komik, bir tek ok işaretini kullanacağım. 

En sevdiğim telefon kılıfı ile birlikte bu çanta oldu.

Claire's'e yolunuz düşerse uğrayın, sık sık indirime girer ve zaten normalde de uygun fiyatlı güzel ürünleri vardır.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder