10 Mayıs 2013 Cuma

Rival De Loop Age Performans Krem..

Rival De Loop'un bu krem-serumunu ilk Rossmann alışverişimde almıştım, bir süre kullanmadım ama artık bitti hatta bu ay bitenler yazısında da bahsettim. 

Kremden çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Yoğun yapılı bir krem gibi görünmesine rağmen emilimi çok kolay olan bir krem ve inanılmaz bir şekilde matlaştırma özelliği var. Gündüz sürdüğümde cildim sanki primer sürmüşüm gibi matlaşıp, cilt tonum eşitleniyor ve inanılmaz bir yumuşaklık veriyor. Bu nedenle de gündüz çok rahat şekilde kullanılabiliyor. 2 hafta önce Üsküdar Rossmann'a gittiğimde kremi yine alacaktım ama bulamadım, ya satıştan kalkmış ya da o anda yoktu ki umarım sebep bu ikincisidir çünkü bulamazsam hakikaten üzüleceğim bir krem kendisi. Fiyatı da hatırladığım kadarı ile 12-15 TL. bir şeydi. Gerçi gördüğüm kadarı ile Rossmann baya bir zam yapmış ama yine de muadili kremlere göre uygun fiyatlı olacaktır. En kısa zamanda Rossmann'a yine bir ziyaret gerçekleştirip bu kremi aramayı ve bulursam da stoklamayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder