30 Mayıs 2013 Perşembe

Nuxe Yüz-Makyaj Temizleme Jeli..

Nuxe Makyaj Temizleme Jeli kutulardan birinden deneme boyu olarak geldi, hangi kutu hatırlayamadım şimdi, sanırım Lila Kutu olması lazım. Uzun süredir kullandığım ve yine Lila Kutu'dan gelen Nonique temizleme krem-sabunum biter bitmez buna başladım. Bir süredir kullanıyorum hatta bitmek üzere artık ancak makyajdan sonra temizlik için değil daha çok sabahları cilt bakımı rutinine geçmeden önce yüzümde geceden kalan krem kalıntılarını temizliyorum. Makyaj temizliğini direk olarak jel-köpük temizleyiciler ile yapanlardan değilim zaten, normal süt-tonik rutininden sonra kalanları temizlemek için kullanırım bu tarz ürünleri. Akşam kullanmamamın nedeni elimde Lush'ın Aqua Marine isimli temizleyicisinin de olmasıydı ancak onu da bitirdim.  Nuxe jel temizleyici cildimi tertemiz, yumuşak ama biraz gergin bırakıyor, çok kuru kuru bir gerginlik değil böyle parıldayan, ışıldayan bir yüzüm oluyor.  Sabah yüzümü temizler temizlemez da gündüz cilt bakımı-makyaj altı rutinine geçiyorum hemen.
Kokusu özellikle çok hoş, bayıldım limon-bal karışımı kokuyor. Çok azı bütün yüze yetiyor, çok köpür köpür olmasa da temizlediğini hissediyorsunuz. Ne yazık ki tam boyunun fiyatını bilmiyorum, piyasada çok çeşitli temizleme jeli-köpüğü-sabunu olmasaydı ve elimde de pek çok değişik marka kullanılmak için sıra beklemeseydi zevkle tekrar alabileceğim bir üründü.




15 ml.'lik olmasına rağmen, uzun bir zaman gidecek gibi duruyor. Şu ana kadar denediğim bütün Nuxe ürünlerinden genelde memnun da kaldım zaten. Denemek istediğim bir de anti-fatique göz kremi var, sanırım fiyatı da 70 TL. civarındaymış, elimdeki göz kremi bitince onu da alıp denemek istiyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder