15 Mayıs 2013 Çarşamba

Günün Ojesi China Glaze Sweet Hook ve Cupcake Nailart..

Günaydın. Nihayet bugün sevgili yeğenime çok istediğim cupcake manikürümü yaptırdım ve çok güzel oldu. Bu tür işlerde çok beceriksiz olduğum için yapılan her şey bana çok güzel geliyor.

Önce CG sweet hook'u bütün tırnaklara tek kat uyguladık. Ne yazık ki yine resim çekemeyeceğim kadar kısa bir süre içinde yaptı bunları. Daha sonra cupcake yapacağımız tırnakların ucuna kahverengi bir oje uyguladık ve üzerini yoğun beyaz bir oje ile krema efekti vermek için kapattık. Muhtelif neon ojeler ile cupcakein noktalarını koyup en son da CG Hey Sailor ile üstteki minik kırmızı noktasını koyduk. En üstte China Glaze topcoat sürüldükten sonra FlorMar oje kurutucu ile de kurumasını çabuklaştırdık. 

 Daha sonra da diğer tırnakların üzerine tek tek dotting tool ile neon ojeler kullanarak noktaları yaptık.

Bütün tırnakların görünüşü de bu şekilde..

 Günün ig karesi..

Ve diğer ig karesi.

Günün yüzükleri..

Yeğenim gidince ne yapacağım bilmiyorum ki kendisi bu akşam gidiyor. Artık kafa göz yara yara yapıp yapıp öğreneceğim diye umuyorum. Ben bu manikürü ve süslemeyi çok sevdim. Sizin de sevdiğinizi umuyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder