23 Mayıs 2013 Perşembe

Asetonsuz Oje Temizleyici..

Bu asetonsuz oje temizleyiciyi hafta sonu Watsons'da görüp denemek için aldım. Almamın en önemli sebebi alt tarafında simli ojeleri ve tırnak yapıştırıcılarını  da  temizler ibaresinin bulunmasıydı. Biliyorsunuz simli ojelerle çileli bir aşk yaşıyoruz, sürmesi kolay, çıkartması bir eziyet. 
Değişik değişik 4-5 rengi vardı, sanırım kokuları da farklı farklıdır. Ben öncelikle bu pembe olanı aldım, sanki hafif çilek kokuyor.  Bu arada şişenin üzerinde Nynn yazıyor sanırım, yani adı bu ancak çözebildim.

Alır almaz hemen o gün tırnağımda olan China Glaze Bling it on isimli simli ojeyi çıkartmak üzere denedim. Ojeyi tek kat olarak sürmüştüm, buna rağmen normalde folyolardım çıkartmak için. Bu temizleyici ile biraz uğraştırmakla beraber normal asetonlu temizleyiciye göre daha kolay çıkardı. Ama kat kat sürülmüş mesela bir CG Prismatic gibi bir ojeyi temizleyeceğini sanmam, o tür ojeleri yine folyolamaya devam edeceğiz. Ama elimizin altında da bu tarz bir ürün olması iyi bence. Daha sonra baktım aynı ürün Gratis'de de varmış.

Ürünün pompalı olması güzel ancak pompaya yavaş basın yoksa dışarıya bir miktar ürünü püskürtebiliyor.

Tırnak bakım ve temizleme rutinleri kapsamında sürekli alacağım bir ürün oldu bu, fiyatı 4.5 TL. olması lazım. Ancak bu fiyata göre miktarı biraz az geldi bana, düz ojelere değil ama simli oje temizlerken baya bir miktarda kullanmak zorunda kaldım çünkü. Bu hızla giderse çabuk biter. Yine de tırnaklarınız için asetonsuz bir şeyler kullanmak isterseniz aklınızda olsun.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder