23 Mayıs 2013 Perşembe

Günün Ojesi Twist 46..

Günaydın. İpekyol, Twist markasının bir de ojesi olduğunu biliyormuydunuz, ben bilmiyordum yeni öğrendim. Hafta sonu Buyaka AVM'de gezerken Twist'e baktım ve kasanın yanında bu ojeleri gördüm. Çok ilginç ve değişik renkler yoktu, bu benim aldığım 46 numara hemen göze çarpıyordu ve ben de denemek için bunu seçtim. Satış görevlisinden aldığım bilgiye göre ojeler Chanel tarafından Twist için özel olarak üretilmiş. Zaten ben bunu Chanel'in bir rengine benzetiyorum ama çıkaramadım bir türlü. Fiyatı biraz pahalı 14.99 TL. ama Chanel üretimi bir oje için ucuz denebilir. 

Renk mavi-yeşil arası çok güzel bir turkuaz ve uzun süredir bu kadar güzel bir renk sürmemiştim. Tırnaklarımda 3 kat var, ama ben daha öbür elimi süremeden ilk sürdüğüm kurumuştu bile. Fırçası genişçe sayılır, rahatça sürülüyor. Kremsi yapıda bir oje, çok kalın katlar halinde sürerseniz kuruması zorlaşır ve zedelenme ihtimali olur.

Yakından görelim. İçindeki minik simler de ışıl ışıl parlıyor.


Günün yüzükleri..

 Bu sene altın rengi kelepçeler çok moda, hatta iki bileğe de aynı kelepçeden takmak da çok trend ama benim sol bileğimde sürekli saat olduğu tek bilekte kullanıyorum. Yine de bu belki takarım diye bu bileklikten çift aldım, Uzak Işıklar'dan ve tanesi galiba 5 TL. idi.

 Günün ilk ig karesi..

Günün ikinci ig karesi..

Twist ojenin kalitesini ve duruşunu çok beğenmeme rağmen bundan sonra çok çok değişik bir renk görmezsem bir daha almayı düşünmem. Gereksiz yere pahalı olmuş, 10 TL. olsa tam uygun olacakmış fiyat. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder