17 Mayıs 2013 Cuma

Yazlık Favori Ojeler...

Bir süre Kanatsız Baykuş blogunun sahibesi beni mimlemişti. Konu favori ojelerimiz ile ilgiliydi. Tabi aradan zaman geçti, ama takdir edersiniz  o kadar çok ojem var ki ancak seçim yapabildim. 

Şimdi tabi bütün favori ojelerim bunlar değil, favorilerim içinde simli ojeler, özellikle CG Bling it on, Pizzazz ve muhtelif markalara ait kırmızı ojeler de var. Ama yaz olması nedeni ile favorilerimi şimdilik neon ojeler oluşturuyor.

Gabrini neon serisine zaten bayılıyorum. CG'nin başta Orance Knockout isimli muhteşem turuncu neon ojesi başta olmak üzere pembe renkli Flip Flop Fantasy ve yeşil neon ojesi de favorilerim arasında. Golden Rose'un yeni serisini çok seviyorum, o nedenle o ojeleri de seriyi temsilen koydum buraya.

Kış aylarına doğru yeni bir favori ojeler yazısı hazırlarım, çünkü kesinlikle bu liste sonbaharla birlikte değişecek.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder