9 Mayıs 2013 Perşembe

Günün Ojesi.. NYC Union Square Lavender..

Günaydın. Bugün hava biraz kapalı gibi ama ben yeni aldığım neşeli ve açık renkleri sürmeye devam ediyorum. Bugün de yine Watsons gezilerimden birinde alıp bir köşeye koyduğum NYC ojelerin Union Square Lavender isimli mor alt tonlu pembe ojesi var tırnaklarımda. Sürdüğüm anda fark ettim ki bu oje yanık tende daha iyi duracak. Neyse canım yanında bir kere daha sürerim o zaman. Mor alt tonlu olması da çok fazla pembe rengi sevmeyen beni cezbetmeye yetti.

 Rengin parlaklığına ayrıca vuruldum. Yine ince 2 kat yetiyor, kıvamı yoğun ve kremsi o nedenle dikkatli olun hemen kuruyormuş gibi görünse de zedelenebilir.

Günün yüzükleri..  


Günün instagram kareleri..

Umarım hafta sonu Anneler Günü şerefine Watsons'da indirim olur da NYC ojelerin eksik kalanlarını da tamamlarım. Bu arada bu ojelerin isimlerine de bayıldığımı söylemişmiydim?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder