13 Mayıs 2013 Pazartesi

Günün Ojesi Rimmel London Coctail Colors 120 Shirley Temple..

Günaydın. Günün ojesinde hafta sonu Watsons'dan bulup aldığım Rimmel London'ın yeni Coctail Color serisinden 120 numara Shirley Temple var. Bus seride kaç oje var bilemiyorum ama başka renk kalmamıştı o nedenle sadece bunu aldım. 
 Bu sene turuncuya takık olduğumu söylemişmiydim? Ojelerden makyaja, kıyafetlerden ayakkabıya herşeyi tupturuncu istiyorum. Oje klasik Rimmel London geniş fırçasına sahip, iki normal katta opak oldu. İçindeki kendinden minik ışıltıları da çok sevdim. Üzerine cupcake yapamadım ama minik kalpler yaptırdım.

 Kalplerin kırmızı için China Glaze Hey Sailor ve siyah için de yine CG Liquid Leather kullanıldı.

Ama dün yapılan leoparı silmeye kıyamadığım için bir de bu oje ile fotoğrafladım. Bence her oje ile yakışacak, keşke bir de siyah sürüp çekseydim diyorum şimdi..

 Günün yüzükleri..
Günün ig karesi..
Günün diğer ig karesi..

Bu nailart işini çok seviyorum ama ne yazık ki pek de beceremiyorum ama bundan sonra ojeyi bozup yeniden sürme pahasına da olsa deneyeceğim. Umarım başarılı olurum. Rimmel'in bu seri ojelerini de yaz için tavsiye edebilirim. Tanesi 3.99-4.99 TL. olması lazım. Bu arada Watsons sürekli 3 al 2 öde kampanyaları da yapıyor.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder