14 Mayıs 2013 Salı

Anneler Günü Alışverişi Part 2 Gratis ve Watsons Karışık..

Alışveriş maceralarım tabi ki bir seferde ve ilk gün harcamış olduğum 37 TL. ile sona ermedi. Hafta sonu süresince muhtelif Gratis ve Watsons'lara girdim çıktım ve tabi her seferinde farklı farklı şeyler aldım. Tek başarım asla Balm standından bir şey almadım ve genelde ihtiyaç üzerine alışveriş yaptım. Şimdi neler aldım devam ediyoruz.
Bunları pazar günü Buyaka Gratsi ve Watsons'dan karışık şekilde aldım. Garnier saf ve temiz günlük bakım kremini severek kullanıyorum ve yedekledim. Yazısı gelecek tabi, indirimle 11 TL. gibi geldi ama Kadıköy'de 10 TL.'ye de gördüm oradan alacağım bir sonraki sefere.
DermoCare serisi Gratis'e yeni geldi ve %50 indirim de olunca oğluma denemesi için 2 ürününü aldım, tanesi 7-8 TL. gibi geliyor. Benri'nin koyu renk ojeler için asetonu zaten denemek istediğim bir üründü, indirim de olunca 2 tane birden aldım. Nasıl olsa kullanırım. Pazar günü aldığım tek makyaj ürünü Essence I am a Lobstar ruj, tam turuncu ve hafif duruşunu sevdiğim için aldım, normalde Essence rujları beğenmiyorum.

Bunlar da Watsons'dan alınan el sabunları, nasıl olsa bol bol kullanılıyor ve tanesi 2.99 TL. 

Bu alışverişte Watsons'dan aldığım Rimmel Lash Accelerator mascaranın da olması lazım ama çekmeyi unutmuşum. O mascarayı bir süredir istiyorum. 19 TL. idi,  %44 indirimle 8.80 TL. düşerek 11 TL. civarına geldi. Bu arada ufak bir de eleştiri yapayım. Watsons'da hangi üründe ne indirim olduğundan kimsenin haberi yoktu. Örneğin bu mascara için standında yazan bilgi yazısını okuyup var dediler. Peki kaça düşüyor dediğimde de kasada son okutmada belli oluyor ancak karşılığını aldım. Yani ancak alışveriş bittiğinde belli olurmuş. Şimdi bu kadar mağaza herhangi bir ürünün indirimli veya indirimsiz fiyatını hemen kasadan okutup söylersen Watsons'ın bunu yapamaması tuhaf ve komik. Ayrıca da indirimli ürünler konusunda biraz daha bilgili olsalar çok iyi olacak. Gratis bu sefer iyi hazırlanmıştı, müşteriyi sık sık bilgilendirler. Alışveriş yazılarım devam edecek, maalesef bu kadarla kalamadım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder