8 Mayıs 2013 Çarşamba

Mucizevi Ürün Vichy BB Krem

BB kremler içinde kendime en uygununu ararken Vichy Idealia BB kremi denemeye karar verdim. Öncelikli nedenim ise beyaz tenli oluşum ve kremin içinde 25 SPF güneş koruyucusu bulunmasıydı. Pek tabi parlak ve iyi bir cilt görünümü de Vichy bb krem ile mümkün oluyor.

Fondöten kapatıcılığını günlük yaşantımda pek sevmiyorum çünkü yüzümün nefes almadığı, plastik bir maske ile kaplı olduğu hissini yaratıyor bende. Pudra ise yüzümü kurutuyor ve gün sonunda yüzümde belirli kısımlar silinmiş oluyor. BB krem ise yüz kusurlarını kapatırken maske gibi bir görünüm yerine gayet doğal ve taze bir görünüm sunuyor.

Benim bu üründe sevdiğim başlıca özellikler yukarıda saydığım bu iki sebep ama bunun yanında düzenli kullanımda cilt tonunu eşitlemesi, yaşlanma karşıtı bakım sunması ve cilt lekelerinde azalma görülme vaadi de denemek için başlı başına bir sebep. Üstelik iki renk tonu ile ister beyaz tenli ister esmer olun, farklı tonda seçenekleri ile size uygun olanı seçebilirsiniz. En az ürünle maksimum faydayı sağlamayı kim istemez ki!

Ben hem bakım konusunda vakitsizliği bahane etsem de tembel oluşumdan hem de bir sürü ürüne para dökmekten hoşlanmadığımdan Vichy bb krem şimdiden favorim oldu. Nemlendirme, güneş koruması ve maskeleştirmeden cilt kusurlarımı kapaması ile olmazsa olmazlarımı tek üründen sağlıyorum ne de olsa. Üstelik bu kadar özelliği barındıran Vichy Idealia bb krem sadece 49,90 tl.

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

İçerik: rebeltakipte.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder