22 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni Çekiliş Başladı..

Evet şimdi sıra geldi dün instagramda ve bugün de bir önceki yazımda sözünü ettiğim çekilişin başlama vuruşuna. 
Hediyelerin baş köşesinde The Balm instain houndstooth isimli allık var. Kendisini bir önceki yazımda göstermiştim. Essence Me&my icecream koleksiyonundan o yenilesi shimmer pearls, Golden Rose Holiday koleksiyonundan 64 numaralı oje ve Rimmel London'dan benim de kullandığım Lash Accelerator mascara.
Tabi resimde bunları görüyorsunuz diye pakete bazı eklemeler yapılmayacak diye bir şey yok..

Şartlar biliyorsunuz yine aynı, blogu GFC ve Bloglovin de izlemeye almak, tek zorunlu şart budur. Lütfen izlemeye aldığınız adı da yazarsanız daha rahat kontrol ediyorum.
Her zamanki gibi Twitter-blog-Facebook gibi herhangi bir sosyal mecrada duyuran arkadaşlarıma +1 hak vereceğim, fazla değil. Ayrıca kilitli hesaplarda duyurulursa ne yazık ki benim gibi kimse göremeyeceği için kabul etmeyeceğim. Twitterda duyuracak arkadaşlar @iremozker i mentionlayarak duyurursa da kontrol açısından iyi olur. Ayrıca @realaudrey instagram hesabında da üstteki resim bulunuyor. Oradan da beni tagleyerek paylaşırsanız, tabi hesabınız açıksa kabul edeceğim.
Çekilişi bayramda sonlandırmak istiyordum ama İstanbul'da olmayacağım için uzatmaya karar verdim.12 Ağustos çekilişe katılmak için son gün olacak ve kazananı da muhtemelen ertesi güne açıklarım. Mailime hemen dönerse de hediyelerini hiç vakit kaybetmeden yollayacağım. Bu arada lütfen mail adreslerinizi de bırakmayı unutmayın. Yazmazsanız size haber veremem.
Herkese bol şans diliyorum, sevgiler..


ÇEKİLİŞ KAPANDI...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder