4 Temmuz 2013 Perşembe

Maybelline Color Tattoo On and On Bronze..

Tatilin yedinci günü, deniz, güneş, kitap üçlüsü devam ediyor.. :-))

Kısa süre önce Color Tattoo Permanent Tauppe'den bahsetmiştim. Şimdi de Gratis indiriminden aldığım ve benim ikinci color tattoo'm olan On and On Bronze'dan bahsedeyim. Kendilerini ikincisi %50 indirim ile birlikte Maybelline Black Drama mascara ile birlikte aldım.
Küçük cam kavanozda olması saklanma açısından oldukça pratik ancak kavanozun kapağı açık kalırsa mutlaka kuruma yapacaktır.

Bu resmi alır almaz çekmiştim. Rengi benim makyajda kullanmayı en sevdiğim renklerden olan parlak bir kahve tonu. İçindeki bronz ışıltılar da zaten renge ismini vermiş.

Nasıl uyguladığımı bir önceki Permanent Taupe yazısında anlatmıştım, Eco Tools Airbrush Concealer fırça ile uyguluyorum ve çok kolay oluyor. Bu renk Permanent Taupe kadar pigmentli veya koyu değil, o nedenle ister baz olarak ister crease bölgesine direk tek renk olarak uygulama yapmak için uygun. Yine silinmemesi için iyi bir göz bazı ile birlikte uygulamak gerekiyor.

Bu ara Color Tattoo'lara oldukça alışmaya başladım. Şu anda hoşuma giden başka bir renk yok ama ileride beğendiğim renkler olursa onları da almayı düşünüyorum. Sizin favori Color Tattoo renkleriniz hangisi paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder